1. Nieuws
  2. Nieuws
  3. AGF van Nederlandse telers centraal in ALDI’s nieuwste Net Zo- campagne

AGF van Nederlandse telers centraal in ALDI’s nieuwste Net Zo- campagne

29.04.2022

Op maandag 2 mei lanceert ALDI in Nederland de nieuwe Net Zo-campagne die zich volledig richt op aardappelen, groente en fruit (AGF) van Nederlandse bodem. Het is voor het eerst dat AGF centraal staat in een campagne van de discounter. Met deze campagne laat de supermarkt zien dat, misschien anders dan de consument denkt, AGF van ALDI wel degelijk ook uit Nederland komt. En daarbij net zo vers en kwalitatief is als elders, maar dan voor een ALDI prijs. Deze Net Zo-campagne, met de Nederlandse teler in de hoofdrol, is te zien in alle marketingkanalen van ALDI.

“Bij aardappelen, groente en fruit van Nederlandse bodem denkt nog niet iedereen aan ALDI. Met de allereerste AGF-campagne gaan we daar verandering in brengen. We gaan heel Nederland laten zien dat veel aardappelen, groente en fruit van ALDI met net zoveel zorg en liefde, vers van eigen bodem, naar het bord van de klant wordt gebracht. Maar dan voor een ALDI prijs. Bovendien is de campagne een mooi moment om onze eigen Nederlandse telers een welverdiend podium te geven”, zegt Gys de Jong, Category Manager AGF bij ALDI in Nederland.

In de nieuwe Net Zo-campagne hebben de Nederlandse telers van ALDI een prominente rol. Zo speelt de aardbeienteler uit het Gelderse Bemmel de hoofdrol in de TV-commercial en zijn verhalen van verschillende telers te lezen in de folder en op de website. Ook op de social media kanalen van ALDI zullen de telers vanaf maandag 2 mei middels een ludieke activatie te zien zijn. Houd ALDI’s Facebook en Instagram in de gaten voor meer informatie.

De AGF-campagne is een logisch vervolg op de stappen die ALDI eerder nam op het gebied van AGF. De discounter gaf in november vorig jaar het startsein voor de uitrol van de nieuwe winkelformule, waarbij aardappelen, groente en fruit bij binnenkomst van de winkel gepositioneerd zijn. De campagne is de volgende stap waarmee ALDI het versassortiment een prominente plek geeft.

Nieuwsgierig naar de nieuwe TV-commercial, met in de hoofdrol ALDI’s Nederlandse aardbeienteler? Bekijk ‘m hier. Alle unieke verhalen van de telers zijn hier te lezen.

Net zo vers van eigen bodem
Herinnering voor
Fout! Sorry, er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.

Ontvang een herinnering over de actie.

Datum selectie

Herinneringsdag
2 dagen vooraf
1 dag vooraf
Op de actiedag
Tijdstip
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Opmerkingen
  • De herinnering kan alleen worden verstuurd, als de geselecteerde datum zich in de toekomst bevindt.
  • Je e-mailadres wordt alleen opgeslagen om de herinnering voor een geselecteerd artikel te kunnen versturen. Let op: activering van de herinneringsservice is enkel toegestaan als je zelf de ontvanger bent of indien je weet of met zekerheid kunt aannemen dat de ontvanger akkoord is met de toegestuurde herinnering.

Niet meer verkrijgbaar

Deze aanbieding is helaas niet meer geldig.

Herinnering actief!

Herinnering bevestiging

Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time} uur.

Bevestiging van je e-mailadres

Je  ontvangt van ons een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Klik op de link in de e-mail.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch