Wij hechten er veel waarde aan dat u met uw aankoop bij ALDI volledig tevreden bent. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan geeft de 'ALDI-garantie' u de zekerheid dat u het product eenvoudig kunt retourneren.
Bent u niet tevreden over een bij ons gekocht levensmiddel, dan kunt u dit product altijd - ook zonder vertoon van uw kassabon - terugbrengen. U krijgt dan een nieuw product of desgewenst geven wij u het aankoopbedrag terug.
Alle producten (met uitzondering van waarde- en cadeaubonnen) die wij als ALDI Actueel tijdelijk aanbieden, kunt u binnen 30 dagen na aankoop in ieder ALDI-filiaal terugbrengen, zonder opgaaf van reden en op vertoon van uw kassabon. U krijgt dan het aankoopbedrag terug.
Wanneer een ALDI Actueel product defect is, dan kunt u hiermee teruggaan naar één van onze ALDI filialen. ALDI kan voor u de garantieafwikkeling verzorgen. Ook kunt u zelf contact opnemen met de klantenservice van de leverancier (de contactgegevens van de klantenservice staan op de garantiekaart). Bewaar voor producten met garantie altijd de kassabon (en garantiekaart).
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Indien u opmerkingen of vragen heeft over de garantieafwikkeling, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Wij kijken uit naar uw bezoek,
Uw ALDI-team
Wanneer u bij ALDI een product aanschaft, heeft u het wettelijk recht (boek 7 BW) om een deugdelijk product van ALDI te ontvangen. ALDI geeft zich rekenschap van deze wettelijke verplichting en komt deze na.
In de gebruikte webbrowser is een opt-out-cookie geplaatst, die toekomstige gegevensverzameling en opslag door de Facebook-pixel op uw apparaat permanent voorkomt.
Niet meer verkrijgbaar
Deze aanbieding is helaas niet meer geldig.
Herinnering actief!
Herinnering bevestiging
Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time} uur.
Bevestiging van je e-mailadres